Estas en » ...muntanyes » Inicio
Friday 5 de November de 2010

Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

És un dels volcans més actius d´Indonèsia, però quan vam fer la seva ascensió feia uns anys que no havia entrat en erupció. Malauradament ho ha fet ara fa un parell de setmanes (oct.2010).

Thursday 1 de July de 2010
LA GOMERA DE MAR A MAR (Valle Gran Rey-Garajonay-Playa de Hermigua-Agulo)
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Fotos de la tercera i última travessa de mar a mar només per tres illes canàries. Després de tenerife i La Palma, toca ara La Gomera. L´illa només té aproximadament 25km de diàmetre, pel que es pot recórrer en una llarga jornada o en dos.

Aquesta travessa discorre de sud a nord, sortint de Valle Gran Rey, pujant per l´impressionant barranc de Gran Rey (PR, però amb problemes d´accès degut a litigis de propietat dels terrenys per on discorre el camí) fins a Gerián. Un cop assolit el cim de l´illa (Alta de Garajonay 1.400m), baixem per l´impactant bosc de laurisilva fins al camping de El Cedro. D´allí, en 2-3h arribem a la Playa de Santa Catalina, acabant el recorregut a la població d´Agulo.

Tuesday 22 de June de 2010
LA PALMA DE MAR A MAR (Faro Fuencaliente-Roque de los Muchachos-Piscinas de la Fajana)
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Fotos de la travessa de mar a mar de l´illa canària de LA PALMA. Iniciant la ruta al Far de Fuencaliente, a l´extrem sud de l´illa, i finalitzant a l´extrem nord-oriental, a les piscines de la Fajana. Van ser 5 dies de travessa per a aproximadament 125km. Des de la vila de Los Canarios (km.7) fins a la de Franceses (km.110) no es passa per cap altra població, pel que la ruta s´ha de fer en bona part en plena autonomia.

Els primers dies se segueix el GR-131 (El Bastón) fins a la Torre del Time, on prenem el PR LP 10 (La Traviesa) fins a Hoya Grande, on connectem amb el GR-132 (Camino Real) seguint el PR LP 9.2 fins a la població de Barlovento, on el SL LP 41 porta directament fins a les Piscinas de la Fajana, on podem refrescar-nos amb un merescut bany.

Allotjament en tenda. Existeix una zona d´acampada al final de la primera etapa (ref. El Pilar), i un refugi lliure (ref. Punta de los Roques) a 3h d´aquest. També una zona d´acampada a la Laguna de Barlovento. La resta han de ser bivac o allotjament en cases rurals o pensions d´alguna localitat per on es passi.