Estas en » ...muntanyes » Archivo de entradas

2004 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

2003 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

Friday 5 de November de 2010

És un dels volcans més actius d´Indonèsia, però quan vam fer la seva ascensió feia uns anys que no havia entrat en erupció. Malauradament ho ha fet ara fa un parell de setmanes (oct.2010).

Thursday 1 de July de 2010
LA GOMERA DE MAR A MAR (Valle Gran Rey-Garajonay-Playa de Hermigua-Agulo)

Fotos de la tercera i última travessa de mar a mar només per tres illes canàries. Després de tenerife i La Palma, toca ara La Gomera. L´illa només té aproximadament 25km de diàmetre, pel que es pot recórrer en una llarga jornada o en dos. Aquesta travessa discorre de sud a nord, sortint

Tuesday 22 de June de 2010
LA PALMA DE MAR A MAR (Faro Fuencaliente-Roque de los Muchachos-Piscinas de la Fajana)

Fotos de la travessa de mar a mar de l´illa canària de LA PALMA. Iniciant la ruta al Far de Fuencaliente, a l´extrem sud de l´illa, i finalitzant a l´extrem nord-oriental, a les piscines de la Fajana. Van ser 5 dies de travessa per a aproximadament 125km. Des de la vila de Los Canarios (km.7)

Friday 4 de June de 2010
TEIDE DE MAR A MAR (playa del Socorro-Teide-playa de San Juan)

Fotos de la travessa de l´illa de Tenerife de la costa nord a la costa est. Es tracta de la clàssica pujada al cim del Teide des de la platja del Socorro però amb la variant de també acabar a nivell de mar, en aquest cas a Playa San Juan. Són 4 dies de travessa amb l´al.licient de poder d

Wednesday 14 de April de 2010
Aoraki (Mt. Cook) des del Mt. Olivier 1.917m

Diuen que el primer cim d´Edmund Hillary va ser el Mt. Olivier, muntanya que se situa estratègicament al front del Mt. Cook fet que el configura com un excel.lent balcó amb vistes sobre el cim més alt de Nova Zelanda. També ha estat el primer cim per nosaltres a NZ, però no és la nostra inte

Wednesday 10 de March de 2010
CASTELL DE SANT MIQUEL 437M (S. LITORAL)

Després d´haver d´esperar diversos (molts) anys, vaig poder fer l´ascensió del Castell de Sant Miquel (Montornès V.) amb neu.

Tuesday 23 de February de 2010

L´illa de Bali fa venir al cap imatges paradisíaques a aquells que senten el seu nom. Però pels balinesos, Bali és l´Agung, la muntanya més alta de l´illa i també la més sagrada. Representa el Mt. Meru igual que el Kailash al Tibet o el Semeru a Java. Per aquesta raó, durant algunes festi

Wednesday 27 de January de 2010

La caldera de Tengger fa més de 20km de diàmetre. Es troba a l´illa de Java, a Indonèsia, i en el seu interior trobem una de les màximes atraccions del país, el Bromo. Volcà sagrat i fumejant, el Bromo és un espectacle a primeres hores del dia, quan els primers rajos de sol l´il.luminen. P

Monday 4 de January de 2010
RANTEMARIO 3.440 (SULAWESI.INDONESIA)

Al sud de l´illa de Sulawesi (anteriorment les Célebes) es troben les muntanyes de Latimojong. Són les més altes no volcàniques d´Indonèsia excloent Papua. Segons les fons, el Rantemario seria el cim més alt de l´illa mentre que per altres ho seria el Gunung Rantekambola (3.455m?), un cim

Saturday 19 de December de 2009

El Mt. Kinabalu és la muntanya més alta de Malàisia. Es troba a la part malàia de l´illa de Borneo. Són dos dies d´ascensió a través de selves.

Sunday 22 de November de 2009

Ruta de 3 dies pel Promontory National Park, un parc nacional de 51.000Ha situat a l´estat australià de Victòria, prop de Melbourne. Platges, boscos autòctons i molta fauna són els al.licients d´una ruta d´aproximadament 55km

Monday 9 de November de 2009

Ascensció al cim més alt del continent-illa autralià (el cim més alt d´Austràlia es considera el Mt. Mawson 2.745m). Vam utilitzar per la seva ascensió la ruta circular del "Main Range Track". Aquesta ruta té 22km i s´incia a Charlotte Pass (1.835m). De camí al Kosciusko vam pujar el Town

Tuesday 3 de November de 2009

Durant finals d´octubre i mitjans novembre vam fer el trekking conegut com "Annapurna circuit", que dóna la volta als diferents cims de l´Annapurna. Vam connectar des de Ghorepani amb el trekking que duu fins al camp base de l´Annapurna I i que es coneix com "Annapurna Sanctuary Trek". Van ser

Tuesday 13 de October de 2009
Trekking per les muntanyes Fann (Tadjikistan)
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS | 1937 visitas

Travessa de nord a sud per les muntanyes Fann, des d´Artush fins al llac d´Iskanderkul (llac d´Alexandre).

Wednesday 30 de September de 2009

Travessa de 16 dies per la zona de l´Everest, sortint des de la població de Jiri i passant pel camp base, coll de Cho La i Gokyo. La tornada la fem en avió a Kathmandú des de Lukla.